Mysig helg i Linköpring
 Nytt vitrinskåp!
 Spadag med mamma på Färna Herrgård
 Trerättersmiddag
 
 
 
 
Måndagmorgon.. och Viktors födelsedag! :) Överraskade med frukost på sängen imorse, uppskattades tror jag :) Idag jobbar jag kväll, typiskt.. ska dricka upp kaffet sen ta en lite promenad. Helgen gick alldeles för fort.. I Lördags åkte jag och Viktor upp till Östersund för att han skulle byta skoter. 100 mil fram och tillbaka på en dag gör jag inte om kan jag säga, ha ha. Igår kom Viktors föräldrar, Johanna, Fredrik, Linnea och mina föräldrar på födelsedagsfika, annars en väldigt lugn Söndag :)
 
Var ju även fars dag igår, och som alltid så köper jag trisslotter till pappa. Även fast man "aldrig" vinner några större belopp så är det ju ändå alltid roligt att skrapa. Igår så började han i alla fall skrapa och så sa att han hade vunnit 150kr, bra tänkte jag. Sen skriker han x10. Vi bara: aja visst.. Men tro på fan så vinner han 1500 haha!
Tycker i alla fall att han är värd dem så det vara bara väldigt roligt! :) Men tror inte jag ska köpa några trisslotter nå mer, bara till mig själv i så fall ;)

Kommentera

Publiceras ej