Skönt med helg verkligen! 
Igår efter jobbet somnade jag på soffan, standard! haha. Runt 18 stack jag och Viktor ut på en 13km löprunda mitt ute i skogen! Det var mörkt och Viktor ville testa sin nya pannlampa... lampan var bra men hade en obehaglig känsla i kroppen hela tiden.. typ att det kommer hoppa ut en björn och äta upp oss eller nått :D Men vi överlevde, och när vi kom hem lagade vi tacos, i rekord fart, för vi var så himla hungriga! Åt så fort och mycket så jag mådde sjukt illa efterråt,  så däckade på soffan inte allt långt efter ;)
 
Idag vaknade vi i skaplig tid, åt frukost sen hämtade mamma och pappa upp mig för vi skulle åka till Åse för att hjälpa henne packa upp i huset. Åt sedan lunch sen till ica för att köpa godis :) Nu ligger jag hemma i sängen.
Viktor och Nisse spelar spel på tvn och sen ska de se Iron Man på Hawaii åå både tv och dator kommer vara upptagna, haha KRIS! Får se om jag gör de sällskap eller hittar på något annat :)
 
Imorgon blir det fortsättning av renovering på huset, sen är det borta match mot Skälby kl 18.00 :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej