God morgon! Inatt sov jag nästan 11h. Det var skönt kan jag lova! Var en zombie imorse och tvinga mig upp kl 09.00 haha. Börjar jobba klockan 14 idag så var skönt att jag hade kvällstur ändå. Jag har föresten bara 6 arbetsdagar kvar innan jag, mamma och pappa åker till Minneapolis :) ÅÅh jag längtar så jag spricker! Semester, träffa mina älsklingar, äta massa god mat och strosa runt i alla affärer :) Viktor kunde tyvärr inte följa på grund av jobb, lite tråkigt. Men då slipper vi ju i alla fall ha någon som klagar på all shopping ;) 
 
Nog om det! 
I helgen så firade vi Becca som fyllt 25år. Det var en jätte rolig kväll, men igår var jag långt ifrån pigg! Innan vi åkte till stan kom Michaela och Pontus hit, vi lagade mat och gjorde iordning oss innan vi åkte in. Trevligt :)
Igår, söndag åkte jag in med mamma och pappa till Västerås. Vi handlade lite som Åse vill att vi tar med oss över. Kaffe, godis, kaviar m.m. Blir glad om jag får med mig tandborsen över! ;) haha
 
Nu ska jag faktiskt försöka ta mig ut på en löprunda innan jag börjar jobba. Jag vill inte, jag orkar inte, men jag vet hur skönt det är efteråt :) Har laddat ner lite nya podcaster jag måste lyssna på :)
 
 
Två från helgen :)

Kommentera

Publiceras ej