Jätte trevlig kväll med tjejerna i lördags :) Vi åt tacos, drack massa gott och spelade spel!  Jag, becca och elli gick sedan ut på stan medan de andra åkte hem. Vi satt först på pitchers ett tag, sen vidare till Harrys :) Kom hem i skaplig tid, men var ändå rätt slitet dagen efter :D I söndags så åkte jag och mamma in på Hep stars, haha är väl inte direkt min musiksmak men mamma tyckte det var bra och det var väl huvudsaken :) Därefter åt vi på spicy hot och sen hem till Viktor som äntligen hade kommit hem :)
 
Köpte även en ny vinterjacka som jag tittat på länge, så nu kan det mer än gärna bli lite kyligare :) MYSIGT!!
 
Idag har jag varit iväg på utbildning, sen har vi ätit pizza nere hos Viktors föräldrar som Johanna hade gjort, jätte gott! Nu ska jag äta lite kvällsfika sen mysa er i soffan. Älskar hösten!
 

1 kommentarer

Mexico-Anna

16 Oct 2014 04:07

Kändes som att något saknades, ja just ja, det var ju jag :D hoppas ni hade en schysst kväll. Får dra en när jag kommer hem igen :D

Svar: Ja självklart kände man att du saknades!! Jaa i januari tar vi igen allt :D
annaarnmark.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej