Hej!
 
Jag kan nog inte riktigt kalla mig själv som någon bloggare eftersom det är ungefär 5 månader sedan förra inlägget, men det får ni helt enkelt ha överseende med ;)
 
Jag kommer försöka skriva när jag känner för det, och hoppas att det någon gång ska bli en rutin :) 
 
Idag är jag ledig från jobbet eftersom jag har jobbat i helgen. Har sovit ut, ätit en stor frukost och bara tagit det lugnt på soffan. Har försökt taggat till innebandy träningen ikväll, men fick precis reda på att den var inställd så har bestämt mig att dra ut och springa istället. Vädret är kanon så kan absolut inte sitta inne hela dagen :) Har lovat Viktor mat kl 16 när han slutar jobbet så får dra ut snart :) Hoppas benen är pigga så man kan komma upp i milen i alla fall. Var länge sen sist, och har bara sprungit samma runda som ligger på 5-7km så det börjar faktiskt bli ganska segt.. haha! Vill verkligen försöka utveckla löpningen och inte bli så "bekväm" men det är sjukt svårt att bryta mönster. Innebandyträningarna tar extremt mycket också, som jag givetvis tycker är jätte roligt! Men känner att jag inte kan ta ut mig på löpningen som tidigare. Både på gott och ont. På Söndag är det borta match i alla fall! :)
 
Mycket har även hänt sen sist jag skrev. Min kära syster med familj har flyttat tillbaka till Sverige från Minneapolis!!! Det är så himla roligt :) Nackdelen är väl att vi inte har möjlighet att åka till USA på samma sätt som vi i familjen gjort tidigare, men att ha dem 3 mil ifrån en är värt det :) 
En annan "stor" sak som hänt är att jag börjar arbeta 100% från och med 1 november. Något som jag själv valt och faktiskt ser fram emot :) Jobba 85% som jag gör nu har självklart varit skönt, men känner att nu när jag är ung och (orkar) ;) är det en självklarthet att gå upp i procent, och när man även har möjlighet att välja helt själv. 
 
Nu hoppas jag att jag kan hålla i bloggandet så man senare kan gå tillbaka och läsa :) 
Kommer endast att skriva för min egen del, för helt ärligt så tror jag inte att jag kommer få så många följare/läsare ;)
 
Puss&kram
 

Kommentera

Publiceras ej